Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte pane autore, že ti, kteří hrozí jiným holokaustem a vyvražďováním jsou islámští radikálové, před kterými varuje pan Konvička? A víte že tito islámští radikálové, kteří už svou pravou tvář stihli od vzniku uprchlické krize ukázat, si za vzor berou Hitlera a jeho likvidaci Židů?

12 0
možnosti
PV

Pane Bartosi, pekne jste rozebral ten film, pohovoril o dobe, kterou popisuje. A ted by me zajimaly KONKRETNI paralely cinnosti pana Konvicky s realitou popsanou ve filmu. Obecne na nekoho naplivat, ze je fasoun je snadne, ale dejte si prosim praci a vycizelujte sve argumenty. Diky.

16 0
možnosti
MJ

Jestli si mohu vybrat důvěryhodnost mezi náboženstvím islámu a židovským , zvolím to židovské, jestli si můžu vybrat názor mezi Vámi autore a panem Konvičkou zvolím pana Konvičku.

20 0
možnosti
JR

J98a76n 35R12á78ž

1. 3. 2016 15:26

Málo kdy se mi stane, že mám neodolatelnou touhu někoho praštit. Po přečtení článku mám....autora. Aby přestal takové obludnosti psát, popřípadě zavirovávat prostředí nenávistí.

21 0
možnosti
JV

Radsi koupit letenku do Tramtarije .

Karma R^R^

0 6
možnosti
RV

Už jste s tím srovnáváním kritiky islámu a plynování Židů v komorách opravdu trapní. Moc by mě zajímalo, jak by současnou invazi asi řešil pan autor.

15 0
možnosti
Foto

On si vůbec neuvědomuje, že to, s čím přichází spousta islámských imigrantů do Evropy, má k těm budoucím možným až nacistickým hrůzám daleko blíž, než kdy bude mít nějaký pan Konvička...

17 0
možnosti
Foto

Zase jeden nenávistný článek, který doslova uráží jiného člověka. Ale co bych chtěl víc od autora, který aby zjistil fakta o holocaustu (která jsem se já osobně učil už na základní škole...), musí v dospělosti jít na film do kina...:-/Rv

34 0
možnosti
JN

J98i25ř67í 78N35o26s29e49k

1. 3. 2016 15:09

Tenhle člověk píše z makedonsko-řecké hranice, kde podává pomocnou ruku nebohým, kteří nerespektují zákony ani pravidla lidské slušnosti?

Podle té zášti, co z vás tryská - vy jste kus Hate-Free, trefil jsem se?

Tak to říkala ta muslimka v TV - "křesťané u vás žijí v pohodě, ženy se nemusí halit - ale žijou v takových areálech".

To je současnost, pane.

Hitler je nám varováním, ale opakem jeho ideologie není naivita a nulový pud sebezáchovy.

Nacismus si náramně rozuměl s islámem - to víte?

O Vietnamcích a Ukrajincích už vám psát nebudu, jsem příliš rozhořčen.

Rv

23 0
možnosti
JN

J22i68ř41í 92N47o98s49e36k

1. 3. 2016 15:10

Sorry, překlep - "křesťané u nás žijí..."

0 0
možnosti
EM

Evidentně vůbec nic nechápete...

19 0
možnosti
PV

P79a15v83e90l 58V12é64b94r

1. 3. 2016 15:02

Mimořádně pitomé. Budu asi smazán, ale nelze jinak.

33 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Já...

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy